sobota, 9 listopada 2013

Haha, NIE OBIECUJĘ XD

Ohayo! Oczywiście nie mam zdjęć rysunków o których mówiłam, ale mam 2 inne. 

1. Hatsune Miku z piosenki ''Love is war''. Przyznam się bez bicia, w połowie przerysowywane a w połowie nie. JAK? XD 
Po prostu zobaczyłam pewien art z tej piosenki i się wprost w nim zakochałam, ale ponieważ obiecałam sobie niedawno NIC nie przerysowywać to spróbowałam narysować coś na wzór tego z pamięci, ale ponieważ wyszło paskudnie, to kilka rzeczy przerysowałam (starając się utrzymać swoją kreskę, nie starałam się żeby było jakieś tam identyczne) a kilka innych rzeczy dorysowałam sama.
Od razu mówię: NIE UMIEM RYSOWAĆ MEGAFONÓW! Q^Q 




2. Nie wiem kto to, wymyślone, chyba ja w wersji mangi, NIE WIEM XD 
Moją drugą największą pasją poza rysowaniem jest śpiewanie. Gdy tylko ktoś nie słucha (XD) to zaczynam śpiewać. Ale nie mam jakiegoś tam głosu jak anioł o czym świadczyłby rysunek (mój wokal nawet znośny nie jest), po prostu chciałam narysować skrzydła, co wykazało że nie umiem. >.<




To na tyle. Sayo~~ ! <3 

3 komentarze:

  1. WOW! Rysunek z Miku bardzo mi się podoba! Świetny jest! =*v*=
    Co do rysowania skrzydeł to ja też miałam z nimi duży problem...i nadal mam ale jakoś lubię je rysować :>

    Może Ci to pomoże przy następnym rysowaniu skrzydeł (mi bardzo pomogło) http://i144.photobucket.com/albums/r171/Tamara10Miu/how_i_draw_wings_by_eevee_angel-d52g95b_zps9b7a975e.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo >w<
      Ja powoli się uczę... ale powoli powoli x.x

      Dziękuję że chciałaś mi pomóc, ale usunęli zdjęcie q.q

      Usuń
    2. Nie działa?!...Oł noł~! D=>

      Usuń