poniedziałek, 12 maja 2014

Ohayo! Jak ja się cieszę pisząc ten post <3 otóż z internetem już wszystko w porządku ^^ Postaram się regularnie dodawać posty ale może być mały problem, szkoła i w ogóle... :I na szczęście niedługo wakacje, jeszcze lekko ponad miesiąc! Ja nie mogę się doczekać, nie wiem jak wy <3 A więc daję nowe rysuneczki! 

(ps. ćwiczę realizm więc od czasu do czasu mogą pojawić się jakieś zwierzątka, realistyczne oczywiście ^^)

Ja i moi kochani, wymyśleni przyjaciele: Kira (Kiruś) i Deru. Strasznie lubię ten rysunek ^^


(od lewej: Kiruś, Deru, Ja) :3 

Iii Ene z Mekakucity Actors: 


I to tyle. Wiem, straszno mało, było rysunków więcej, w tym nabazgrane w szkole, ale nie miałam czasu zrobić zdjęć :c postaram się niedługo dodać więcej ^^

Dowidzonka <3 


1 komentarz:

  1. Ja już od jakiegoś czasu mam wakacje. ^^
    Pierwszy rysunek jest mega uroczy! A ta różowa aura jest bombowa!!! 8D I w ogóle bardzo wesolutki rysunek. ;P
    Drugi rysunek to w ogóle cały mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń