piątek, 6 czerwca 2014

Witam was serdecznie c: Okazało się, że nie poszłam do szkoły, bo o 3 w nocy obudziłam się z potwornymi drgawkami, które trwały 1 godz, i z bólem brzucha >.< to już 3 raz w tym roku, za pierwszym razem do tego doszły objawy grypy żołądkowej, ale mniejsza c: Dodaję 4 zdjęcia rysunków, postaram się jak najszybciej dokończyć ostatniego WiP'ka i mam zamiar zacząć inny rysunek więc postaram się być aktywna! 



Tu mały WiP'ek, którego nie ruszałam od kilku miesięcy xD 





I to by było na tyle c: Trzymajcie się, ściskam was cieplutko <3 

2 komentarze:

  1. Podoba mi się pierwszy rysunek! Jakbym już coś takiego widziała, a zarazem coś oryginalnego. =^v*=

    W ostatnim rysunku postać ma za krótką rękę po naszej lewej stronie (tą wyprostowaną). Wydaje mi się, że dłoń powinna się znajdować poza kartką, bo jak tak patrze na zgiętą rękę, to widać ze jest o dwa razy dłuższa od wyprostowanej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę, faktycznie ta ręka jest zdecydowanie za długa c:

      Usuń