czwartek, 26 czerwca 2014

''Wszyscy rysujo Ahri, więc ja tysz narysiam''.

Witam was w ten jakże przyjemny, letni wieczór ^^ Jutro zakończenie roku i wakacje~! Z jednej strony się cieszę a z drugiej przeciwnie... Bo kończę pewną szkołę ;u; ale nie powiem czy gimbazjum, może już po liceum, może po podstawówce, w każdym razie to tajemnica~ XD Pewnie będzie dużo płaczu T^T Echh.
No i jeszcze jeden minus lata~!
Mam uczulenie na różne jady w tym komarów... Mam wielką gulę na kolanie która boli masakrycznie, swędzenie nie przeszkadza, ale... Ten ból :c
Dosyć o mnie, przecież to blog z moimi rysunkami. Więc wstawiam: Popstar Ahri~



Od razu mówię, że nie gram w lola ;u; Ale lubię rysować postacie z tej gry. 
Cóż, to by było na tyle, więc sayo~! 


1 komentarz:

  1. Lol jest dość popularną grą w którą ja również nie grałam i nawet za bardzo nie wiem jak ona wygląda (lol XD). Ale rysunek mi się podoba! :3

    OdpowiedzUsuń