czwartek, 11 kwietnia 2013

Przykra wiadomość.

Zawieszam na pewien czas bloga. Nie dajecie mi otuchy, nie komentujecie. Przez to nie mam ochoty czegokolwiek rysować. Przepraszam.
Jeśli wzięliście to do siebie, to napiszcie chociaż w komentarzach. Jeśli przez dłuższy czas będzie 0 komentarzy.. to chyba usunę tego bloga. Nie ma wyjścia, bo po co mieć bloga z rysunkami, które nikogo nic nie obchodzą. 

Ale radości z wstawiania postów będzie mi brakowało - więc wkrótce założę bloga z własnym opowiadaniem, ponieważ zauważyłam, że jest więcej obserwatorów i komentarzy co do opowiadań nić ze względu na patrzenie się na czyjeś rysunki, które są dosyć koślawe i niedopracowane. Niedługo założę go, i podam link. Ale rysunków nie będzie przez pewien czas.

Inaczej, to bym pomyślała 10 razy zanim zdecyduję co do tej decyzji. Ale wiecie, chyba wpadam w depresję, mam uczucie, jakbym nie była potrzebna światu, czuję się brzydkim, grubym beztalenciem. Więc gomen za moje uczucia (to trochę zabrzmiało, jakbym zwalała na was winę, ale nie o to miałam na myśli.). 

To na tyle. Mata ne~! 

3 komentarze:

  1. Ale, ale... Ja odwiedzam Twojego bloga TT^TT.
    Właściwie to ja też myślałam nad zawieszeniem mojego ;_;...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja twojego też. TT-TT
      Ale nie mogę komentować za bardzo, bo mi się blogspot psuje.. ;c
      Twój jest świetny . ^^ Lubię paczeć i zazdrościć Ci twoich rzeczy. *^*

      Usuń
  2. Hej.! Z powyższego komentarza wywnioskowałam,iż chcesz zawiesić swojego bloga,tak.?Jeśli chcesz możemy się powymieniać blogami,ty pokomentujesz mój,a ja twój,ok.???http://www.kotek.pl/kotek/u,karusssia.html to był link.wejdź

    OdpowiedzUsuń