niedziela, 16 lutego 2014

Ohayo! Wstawiam wam 2 rysunki z moją wymyśloną postacią yandere :3                     1 rysunek z nią jaki kiedykolwiek powstał:                                                                  
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     2 rysunek:                                                                                                                   
                                                                                                                                                                                                           Troszku krzywo wyszła w tym 2 rysunku. A, i przepraszam za jakiekolwiek błędy jeśli chodzi o ułożenie zdjęć i odstępy między zdaniami, ale coś się zepsuło i gdy wcisnę enter to wszystko się usuwa i zastępuje jakimś linkiem... To na tyle, sayo~! :3

2 komentarze:

  1. Bardzo urocza i taka...brutalna. *v*
    W rysunku nr2. bardzo podoba mi się jej kamizelka. Jest świetna! <3
    Ona nazywa się Miu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Brutalna, jak to yandere XD aa ja myślałam że ta kamizelka mi nie wyszła bo za nic nie naucze sie kolorować ubrania w kratkę :c Tak, nazywa się Miu ^^

      Usuń