poniedziałek, 18 marca 2013

Hmm. chwilowa nieobecność. I kilka uwag.

Konban'wa! Przepraszam za moją nieobecność, ale na razie nie mogę wchodzić, mam strasznie mało czasu. Prawdopodobnie wstawię jakiś rysunek jutro lub za dwa dni. I dziękuje za 600 wyświetleń ! <3 Ale oczywiście zero obserwatorów.. no weźcie, ludzie ! ;c Wyświetlenia to nic, mam oczywiście Poarigatować za obserwatorów. Czy rysunki to za mało .. ? Może mam założyć bloga z info .. ? Chociaż sama nie wiem, bo ja nie jestem profesjonalnym otaku..
Odzywajcie się, ludzie, zero komentarzy, zero obserwujących, proszę.. ;< Oczywiście jest też mało wyświetleń postów, najwięcej było na pierwszym poście - 20 wyświetleń. Więc chciałabym się troszkę, choć troszkę poprawić w sprawie bloga, być dumna, i się jarać. I na pewno będę wam bardzo wdzięczna.

Oki, druga sprawa : zamówienia. Zero zamówień, nie mam co rysować... jak tak dalej pójdzie, to chyba usunę bloga, a włożyłam w niego dużo serca i cennego czasu.. Proszę, wysyłajcie na e-mail zamówienia (wioletta.wyl@wp.pl) i na drugi e-mail jak chcecie też (viola_1122@wp.pl), na zapytaj.onet.pl (Nιyσκα), a Howrse i Doggi-game już chyba nie ważne, bo prawie w ogóle tam nie wchodzę, zaledwie raz na kilka mies. Zrobię również zakładkę ''Zamówienia'' , ale jeśli będzie 0 komentarzy w ciągu kilku miesięcy, to się bardzo, ale to bardzo rozczaruję. Nie dość, że reklamuję tego bloga, to nic się tu nie dzieje. Przepraszam, że wyrażam się jak jakaś krytyczka. . Mam nadzieję, że wzięliście to sobie do serduszek. 
Arigato za uwagę ! Mata ne, i Oyasumi ! ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz