środa, 25 grudnia 2013

Święta ~.~

Ohayoo~! 
Trochę opóźnione życzenia (bo wczoraj nie miałam dostępu do laptopa ;-;) 
Chciałam życzyć Wesołych Świąt i szczęśliwego nowego roku wszystkim, którzy wchodzą na tego bloga, sukcesów w życiu prywatnym, zdrowia, szczęścia i pomyślności oraz wszystkiego co dla Was najlepsze. 
Co do tego całego prezentu w postaci mangi... już prawie wymyśliłam całą fabułę (która z resztą jest inspirowana na pewnej piosence ale kit z tym, Niyo nie umie wymyślać XD), niedługo wstawię pierwszego arta, potem skądś wytrzasnę gładki zeszyt i zacznę rysować q.q Mam nadzieję, że choć troszeczkę się spodoba.

A na razie daję wam taki sobie jeden rysunek z nudów ^o^

Szkic: 



I pokolorowane na czarno biało XDD




To by było na tyle. Sayo~ :3 





1 komentarz:

  1. O nie mogę się już doczekać tej mangi~!!! =*v*=
    Z wymyślaniem fabuły to u mnie też jest BARDZO ciężko (myślenie tak bardzo boli~! ;n; )

    A rysunek jest przesłodki~!!! Cudny! <3 Podoba mi się!!! =*0*=

    OdpowiedzUsuń