niedziela, 15 grudnia 2013

Idą święta, idą święta.

Ohayoo~! Po 1 strasznie przepraszam że tak długo nie wstawiałam żadnego posta. Ale zbytnio nie miałam czasu, ponieważ zastanawiam się nad prezentem dla was (a przynajmniej dla kilku tych osóbek które regularnie wchodzą na mojego bloga XD) z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. Ale problem w tym, że nadal nie wiem jaki... 
Ponieważ nie umiem utrzymywać języka za zębami, postanowiłam że nie będzie to niespodzianka. Tak więc jak się zdecyduję to powiem wam co szykuję.
Zastanawiałam się nad zaczęciem mojej pseudo mangi, ale to w większości odpada. Również nad założeniem tego bloga dla Otaku, ale nie jestem raczej na to gotowa bo w pisaniu recenzji jestem raczej kiepska... Oraz ostatni i najgłupszy pomysł jaki przyszedł mi do głowy- pokazanie mojej mordki. Ale to raczej w zupełności odpada >.< Bo po 1: To co pokażę w internetach nadal zostanie, nie ważne czy usunę ten post, po 2: Wolę nie ryzykować i po 3: Nie chcę żeby ktoś stracił wzrok lub żeby ekran monitora/laptopa/tableta/telefonu czy cokolwiek tam jeszcze macie pękł.
Mi już się wyczerpały pomysły, ale nadal próbuję jakieś znaleźć w mojej główce, tak więc dawajta propozycje! :3 


Daję wam jeszcze rysunek z SAI'a (bo to ostatnio tylko stworzyłam): 




Oraz jeszcze jeden troszeczkę stary z SAI'a, spowodowany mega nudami o 22 wieczorem: 


I jeszcze jedno: dzisiaj dzień otaku. Tak więc... wszystkiego najlepszego wszystkim otaku na świeciee! <33

To by było na tyle. Sayo~! :3 



3 komentarze:

  1. O! Myślałam już, że zapomniałaś o tym blogu albo go porzuciłaś. ^^; Ale jest dobrze! Dałaś znak życia. =3
    Hm! Prezenty na święta, to bardzo dobry pomysł! :D Osobiście robię ich kilka w tym jeden co dzisiaj wysłałam do osoby, której nawet nie znam. ^w^ Będzie i prezent dla Ciebie tylko jakbyś powiedziała mi co byś chciała dostać. ;P
    Jestem jak najbardziej za pomysłem na pseudo mangę! <3 Chciałabym to zobaczyć!
    Co do bloga z recenzjami...nie jestem otaku i anime mnie aż tak nie jara...wolę kreskówki. ^^; Ale wydaje mi się, że trzeba znać naprawdę dużo rożnych tytułów i w ogóle być z tym wszystkim na bieżąco.
    A co do opublikowania swojego zdjęcia, to cóż...ja bym nie wstawiała. Bo niby, po co to nam? Przecież narysowałaś się i tak my Cię widzimy! ;] I tyle!

    Podoba mi się ten pierwszy rysunek! Jest taki epicki! =*u*= <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie nie nie nie, gdybym miała go porzucić to bym pewnie powiadomiła, a zapomnieć bym nie mogła ^^
      Ojeja, serio? :o Chcesz mi zaoferować prezent? XDD Hmm. Myślenie co bym chciała dostać nigdy mi nie wychodzi (tak samo i jest teraz jeśli chodzi o gwiazdkę ^u^)
      Noo, pseudo manga to na razie najbardziej realny pomysł, ale nie wiem czy sobie poradzę XD boo najgorsze to że fabuły nie umiem wymyślać. Ale kit z tym, zobaczymy :3
      Co kto lubi c: Kreskówki to rzecz którą uwielbiam najbardziej zaraz po anime ^^ Sądzę raczej że jestem średnia... nie, inaczej, przeciętna co do znajomości z tytułami. Ale właśnie największy problem to to że pisanie recenzji mi kiepsko idzie XDD
      Właśnie dlatego nazwałam ten pomysł najgłupszym. I on właśnie po moim większym namyśle w zupełności odpada XD

      Dziękuuję! :3 Miło strasznie <3

      Usuń
    2. Dobrze to wiedzieć. ;P
      Rozumiem Cię. Myślenie boli... ;m;
      Ja znam tylko kilka tytułów anime...i to większość takich co w Polsce prawie w ogóle nikt tego nie zna! =I
      Prawidłowo! <3

      Ależ nie ma za co~!!! =^3^=

      Usuń