poniedziałek, 24 marca 2014

problemy z internetem ;-;

Ohayoszki! Straasznie przepraszam, że tak mało wstawiam postów! Mam ogromne problemy z internetem, teraz używam modemu, a ponieważ bardzo szybko się zużywają bajty ( nwm nie znam się ;-; ), to rzadko wchodzę na laptopa. Mam jedynie trzy rysunki, przepraszam, że po tak długiej nieobecności tak mało. 




''Żodyn ludź nie zgadłby, że to facet. ŻODYN.'' tag, to facet XD Namine Ritsu dokładnie, uwielbiam go *w* <3 Ogólnie ubóstwiam trapy XD 

*to coś w dolnym prawym rogu to testowanie połączeń kolorów moich dupnych kredek* 



Kame- ja w wersji vocaloid :3 Mam nadzieję, że siem podoba ^w^ 

No i coś z painta gdy zupełnie nie było internetu: 


Takie troszku dziwne i mi się nie podoba, ale opinia należy do was :3 


Na tyle, postaram się częściej wchodzić, czymajta sie <3 

4 komentarze:

  1. T-to jest facet~!!! D=> A-ale przecież on ma PIERSIIIII!!! ...A tak w ogóle to podoba mi się! ;P Nad dłońmi musisz troszkę popracować.
    W drugim rysunku podobają mi się jej oczy, a w zasadzie połączenie kolorów! <3 W ogóle ładnie kolorujesz... (Ja nie umiem kolorować albo mam dupne kredki albo moje kredki mnie nie lubią XD)
    Ostatni rysunek był rysowany tabletem, czy myszką? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tag, ma piersi... a dokładnie rakiety obronne X'D oryginalność zawsze spoko :3 Wiem, wiem, nienawidzę rysować dłoni ;-;
      Tak? dziękuuję <3 ja tam sądzę, że koloruję dosyć niechlujnie D:
      Myszką :3

      Usuń
    2. Rakiety obronne?...a, przed czym ten biedak się broni? 0,0
      Na zdjęciach nie wygląda niechlujnie, nie wychodzisz za linie i jest w ogóle wszystko ok! Jak dla mnie ;P
      To w takim razie masz u mnie pełen podziw, bo sama wiem jak, to jest rysować coś myszką <3

      Usuń
    3. A bo ja wiem XD
      Czasem wychodzę... XD Ale to szczegół :|
      Nomś troszku ciężko było, ale ważne, że jest ;^;

      Usuń