środa, 9 kwietnia 2014

Ohayo! Przybywam z nowymi rysuneczkami, troszeńkę się ich nazbierało c:

A co do aktywności~! Podejrzewam, że najczęściej będę wstawiała posty w weekendy, aczkolwiek nie będzie ich dużo, bo szkoła ;^; Dzisiaj mnie wyjątkowo w niej nie ma. A więc do rzeczy: 

~1. Ja w wersji Vocaloid i Ritsu Namine <3 



~2. Yuno po mojemu i przy okazji ostatnia kartka mojego rysowniko notatniko cosia ;-; 


~3. Tęczowa ja w wersji vocaloid XD 


~4. WIP- zaczęłam wczoraj ;n; 


A, i właśnie! BARDZO dziękuję za prawie 4000 wyświetleń! Baardzo mnie to cieszy <3

To chyba tyle, tak więc dowidzonka <3 




4 komentarze:

  1. Rysunek nr 1. Bardzo mi się podoba! Ładne mają oczy i w ogóle nie ma się, o co przyczepić. X"D
    Rysunek nr 2. Rysunek podoba mi się. Pomysł z pomazaniem kartki też jest fajny...daje te bardzo ciekawy i oryginalny efekt. Szkoda, że rysowniko notatniko cosik jest w kratkę, ale wiem, że dostanie gdzieś w sklepie "koło zeszyt" z czystymi kartkami graniczy z cudem (przynajmniej w moim mieście) a, poza tym jak jest to jest mega drogi. =I Więc ja rysuje w czystych zeszytach w twardej okładce. ^^
    Rysowałaś, to czarnym długopisem w gwiazdki?
    Rysunek nr 3. Podoba mi się~!!! Chyba pierwszy raz widzę coś takiego wykonanego tradycyjnym sposobem. =*v*=
    Rysunek nr 4. Zapowiada się ciekawie i czekam aż, to skończysz~! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować XD
      No niestety :c u mnie raczej łatwo jest coś takiego zdobyć, bo mieszkam w stolicy XD Ale nie chce mi sie wiecznie kupić takiego zeszytu XD Nie, ale znam ten długopis! XD rysowałam takim długopisem z tuszem jak w piórze czy coś D:
      Dziękuję bardzo ^^
      Może niedługo zacznę kontynuować, bo jak na razie jest wciąż tak jak na tym zdjęciu XD

      Usuń
    2. Oooo! W stolicy powiadasz...może za rok będę tam jeździła. ;P Hmmm...To, ile czasu Ci zajmuje zarysowanie takiego zeszyciku?
      Też go mam. Ale do poprawiania rysunków go nie używam. ^^
      Mam nadzieję, że skończysz to kiedyś =^v^=

      Usuń
    3. Oo :3 Krótko, krótko XD zarysowanie rysowniko notatniko cosia zajęło mi... gdzieś 3 miesiące, nie pamiętam D:
      Właśnie mam zamiar niedługo to dokończyć bo dawno nie używałam kredek, wszystko na czarno- biało XD

      Usuń