wtorek, 29 stycznia 2013

Hatsune Miku, + Kontakt na zamówienia

Hey, dodam Hatsune Miku na dobranoc, którą narysowałam wczoraj, tak gdzieś koło północy. >o< :3



O jakości zdjęcia również upominam, zawsze tak będzie. >.<

A jeśli chodzi o kontakt, to jak na razie nie dam e-mailu, bo mam tak dużo wiadomości nieusuniętych, muszę pousuwać. *o* Dopiero potem dam kontakt przez e-mail. Jak na razie dam kontakt przez Zapytaj.onet.pl, howrse i doggi-game. 
Zapytaj.onet.pl : Nιyσκα
Doggi- Game : Viola
Howrse : Viola!
To by było na tyle. ;3 Sayonara! :D

2 komentarze:

  1. Sugoi / Kakkoii (*_*)
    Widzę, że tak samo rysujesz manga&anime , jak ma osoba :D .
    Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć sukcesów i cierpliwości w dalszym rysowaniu .
    Pozdrawiam ,
    coockiness.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ci wyszła ;) słyszałam o niej ale nigdy nie oglądałam anime z nią ...będę musiała to uczynić xD
    Skomentuje ci wszystkie rysunki XD żebyś się nie czuła ,,samotna,, ;D

    OdpowiedzUsuń