wtorek, 29 stycznia 2013

Trochę o moich rysunkach + 1 rysunek. :D

No heeyy. Jestem Viola, ale lepiej by było, gdybyście mówili do mnie Niyoka lub Misaki. >.< Rysuję głównie Mangę, My Little Pony i różne potworki moich wymysłów. Co do kolorowania i cieniowania.. Przyznam, nie jestem mistrzynią. Na linie nie zwracam takiej psychopatycznej uwagi, ale się staram. :) O cieniowaniu nawet nie wspomnę, dopiero się uczę. W łączeniu kolorów kredkami też nie jestem dobra, ale z farbami idzie mi o wiele, wiele lepiej. A co do stylu rysowania... Ludziom się podoba. Ale ma to również swoje wady, w szkole mam tyle zamówień na rysunki, że nie śpię do nawet 1 w nocy. o.o Ale kocham to, rysownictwo to mój żywioł. Kiedy rysuję, czuję się w pewnym sensie wolna. 

Mój rysunek :

Straszliwie przepraszam za jakość zdjęcia, zawsze mi tak wychodzi. :/

To na tyle. Jak najszybciej zrobię kolejny rysunek.;D Pa, pa! :3

2 komentarze:

  1. Ale ładniutkie te rysunki:)
    Jeśli chciałabyś zobaczyć moje prace (wyszywanki) to zapraszam http://slepkahaftuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohayo!
    Tak na marginesie to ja DerinaAsu xDDD
    Bardzo ładnie rysujesz ...podobnie do mnie ..tyle że ja nie przyjmuje zamówień bo mam innych gdzieś :DD
    I podziwiam że tyle chce ci się rysować ja rysuje jeden obrazek 1-3 godzin ..na zapytaj jest jakiś mój rysunek w pytaniach xD
    Ja rysuje dla przyjemności głównie ;) i jak mam wenę XD (wystarczy że się naoglądam czyichś rysunków ) xD
    Dobra nie przynudzam ;p
    Sayonara! :D

    OdpowiedzUsuń