czwartek, 14 lutego 2013

Asdfg. :3

Ohayo gozaimasu! Sorry po 1 za tytuł, nie miałam pomysła. :D Po 2 : Z okazji Walentynek i tego, że jestem w trakcie oglądania Mirai Nikki, to narysowałam Gasai Yuno i Amano Yukiiteru. ♥ Oświetlenie złe, bo przyświetlałam lampą.xd 
Chciałam przeprosić za dłuższą nieobecność, nie było mnie 3 dni, a wchodzę codziennie (staram się). Ale niestety, przerabiamy lekturę na Polskim, o matmie już nie wspomnę.. Poza tym jestem straasznie zajęta, np. dzisiaj rysuję rysunek, mam zajęcia na świetlicy o 15:00, paczę, a tam za dwadzieścia trzecia. o.o Nawet nie zdążyłam pokolorować, ale jeszcze tego dnia mi się udało dokończyć.
Poza tym, koleżanka moja straasznie mi zawraca głowę. Inaczej focha szczeli jeśli nie zgodzę się z nią pójść do np. Biedronki albo Carrefoura. xd Ok, przestaję zanudzać, oto i rysunek .

Przypominam, oświetlałam to lampką, więc jest duży promień po środku. 

Rysunek wykorzystam na dekorację na Świetlicę ( może :3 )

Sayonara! 

1 komentarz:

  1. SUUUUUPER!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDD
    Ładnie ręce narysowane :)
    mi nigdy nie wychodzą ;/

    OdpowiedzUsuń