sobota, 2 lutego 2013

Ohayo! Chciałam po 1 powiadomić, że zmieniłam nazwę bloggera na Nιyσκα. A po 2, chciałabym strasznie podziękować, że jest już u mnie tyyle wyświetleń! Jeszcze z 2 czy 3 dni temu było z 43, a teraz... Aż 112! <3 :) Straasznie wam dziękuję, nigdy nie wieżyłam, że kiedykolwiek będę miała wyświetlenia powyżej 50. :D I tak na podziękowanie, staryy rysunek Rin i Lena. <3 :D 

Znowu zła jakość, już powoli mnie to wnerwia... :/

















I na Do widzenia zdjątko z neta. <3 


2 komentarze:

  1. Wiesz co... Jeśli nie robi się rysunków komputerowo, a metodą tradycyjną, to trzeba to w ładny sposób pokazać. Trzeba załatwić dobre oświetlenie i w miarę dobry aparat, bo bez tego ani rusz.
    Masz umiejętności, nie zaprzeczam, bo mój rysunek człowieka ogranicza się do patyczaka, ale musisz to w dobry sposób zaprezentować.
    Sory, ale dopóki nie poprawisz jakości zdjęć to twój blog nie będzie dla mnie atrakcyjny. :/
    Taka moja opinia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    ksiazkowo-wg-rafala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z panem wcinającym płatki xDDDDD
    Jakąś nie drogą cyfrówkę kup można nią nieźle uchwycić rysunki a kosztuje jakieś 300-400zł ;p
    Swoją drogą śliczny rysunek ;)

    OdpowiedzUsuń