poniedziałek, 11 lutego 2013

Ohayo! :D Dziś mam fazę '' wściekła na wszystko '' . -.- Myślałam po 1, że z godzinka minie po przyjściu ze szkoły ( dziś wróciłam o 15:35 ) i już odrobię lekcje, ale po odrobieniu już laptop był zajmowany przez innych... :/ A komputer? Pff.. on ładuje się z 15 min staruszek. :| A po 2, młodszy brat cały czas mnie wkurza... Ok, do rzeczy.
Dziś wstawię wam Chibi-Kawaii Sebastianka Michaelisa z kotkiem x2 na jadnej kartce, lecz nie pokolorowane, wykończona jestem, tym bardziej, że jest godzina 20:30... Ok, prosz. :3

Dalej zła jakość, lecz może na dzień dziecka czy inną okazję kupię sobie dobry aparat, ponieważ tak sobie ''pewnego dnia'' nie dadzą mi pieniędzy, tym bardziej, że nie dostaję kieszonkowego. >.<











Ludzie, jest jakieś 250 wyświetleń, dawajcie komentarze, czuję się samotna. :c :D 

Sayonara. :3

1 komentarz:

  1. Słodkie ale nie za bardzo widać ;p
    zainwestuj w cienkopis czarny xD

    OdpowiedzUsuń