poniedziałek, 18 lutego 2013

Przerysowane . :3

Ohayo gozaimasu ! Dziś mam dla was Miku; przerysowaną z rysunku Casadriss ( zamieszczoną na jej blogu ) . Pomyślałam, że nie warto, ponieważ będą mnie hejtować od ściągar. Ale bardzo mi się spodobał ten rysunek, więc przerysowałam.
Jestem w trakcie rysowania rysunku, który wygląda na wyjątkowo łatwy - Żadnych kolorów, jedynie liczne czarne cienie..
Lecz na prawdę jest to trudny rysunek, tym bardziej, że mój najlepszy ołówek do cieniowania w tym stylu ( HB z tego co pamiętam ) dosłownie się połamał .
;<
Więc, później dokończę. Ok, nie będę nawijać. Oto i rysunek : 



Później liczniej pocieniuję jak jest w oryginale, lecz obawiam się, że nie wstawię zdjęcia.





















A to oryginał wykonany przez Casadriss : 



Nie chciałam, żeby koniecznie było takie identyczne. Loczków nie zrobiłam, ponieważ takie zawijaski zazwyczaj mi nie wychodzą. ;p A, i tak bardziej moje spłaszczone, bo mam taki aparat. :/ 

A, to blog Casadriss : Kurikku.

To na tyle. Mata ne ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz