czwartek, 28 listopada 2013

Atocihistoria.

Ohayo! Mam dla was trzy rysunki, jeden taki z mega nudów, dwa takie pracochłonne ale i tak dupne i jeszcze praca z SAI'a :3 

Ogólnie to tak długo nic nie wstawiałam bo internet mulił, a potem się zupełnie wyłączył. Eh.

1. Nudy + flamastry = to



2. Ja w wersji vocaloid: 


3. To coś (tło na odwal >.<)


4. Praca z SAI'a (zapomniałam o brwiach, załóżmy, że są pod włosami XD ogólnie na odwal to jest :c)



I to na tyle. Postaram się częściej wstawiać prace, bo z internetem już w porządku, 3 na 4 kreski zasięgu zamiast 1, i jest git XD 

Sayo~ :3 






5 komentarzy:

  1. *W* umieram od MOEMOEMOEMOEMOEMOEMOEMOEMOEMOE najbardziej podoba mi się 2 i 3 <33 i oczka w SAI'u <333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Obszczany ogień jest moim faworytem! X"D
    W rysunku nr.2 coś mi nie gra...albo to głowa jest za duża albo to całko ma za małe. Ale ogólnie kolorystycznie jest ładnie ^^
    Rysunek nr.3...róże wyszły Ci ślicznie~! =*0*=
    I na końcu urocz mordka dziewczynki ^w^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no dzięki XD
      Mi właśnie też tak się wydaje. Dzięki ^w^
      Ja ten tego nie umiem rysować róż... ale arigato ^u^
      Tak, mordka XD Ale niedługo chyba w SAI'u coś krwawego narysuję (le faza) XD

      Usuń
    2. O to czekam z niecierpliwością! =^u^=

      Usuń