piątek, 15 listopada 2013

Ohayo! Powróciłam (chyba) ze wszystkimi rysunkami o których mówiłam.

Są: 
1. Miku,
2. Ja i Len Kagamine,
3. Deru x Kiruś.
I jeszcze mam taką dziewczynkę (nie dokończoną) pracę pewnie już zapomnianej przez was Miyoko w SAI'u i Księżniczkę Balonową (Pora na Przygodę) w wersji anime ^w^

1. Miku (akwarele popsuły :c) 



Przepraszam że się zdjęcie lekko rozmazało ;^;


2. Ja i Len Kagamine




Obsesja mode: on! XD 

3. Deru x Kiruś 




Od lewej: Kira, Deru. Wiem, wyszli pedalsko. Przepraszam :<

4. Dziewczynka; etap 1: 




Etap 2: 


Etap 3: 



Dokończę... Później >< 

5. Miyoko w SAI'u:



Lineart poprawiałam lekko w normalnym paincie, bo SAI mi się pieprzy i nie chce wczytywać jak chcę jakieś zdjęcie wgrać. 
Biedna, zapomniałam o niej.

6. Połączenie mojej miłości do anime i kreskówek:


To chyba na tyle.

Tak więc.. Sayo~~! <3 








3 komentarze:

  1. Rysunek nr.2 podoba mi się najbardziej! Jest mega SŁODKI!!! <3
    W ogóle wszystkie rysunki są urocze! =^3^=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! *w* Strasznie fajno jest to słyszeć :3

      Usuń
  2. Rysunek 1,5 i 6 są takie zaj3biaszcze *w* I jeszcze ty i Len to takie słodziachne <333 !

    OdpowiedzUsuń