czwartek, 31 października 2013

Niedotrzymującaobietnicja.

Ohayo~! Widzicie, znowu obiecałam że ''jutro lub pojutrze''... A wyszło teraz D:
Etto... Dlatego właśnie od teraz nie obiecuję kiedy wejdę i co wstawię. A nie będę obiecywała co wstawię bo komiksu nie ma D: Tak się ma z młodszym rodzeństwem i dwoma psami. Jak coś porwą to zniknie na zawsze >o< I nawet nie skończyłam do końca kolorować ;-;

Etto... ale mam rysunek z kategorii ''Halloweenowo'' i pewną sytuację z mojego porąbanego życia c:

Halloweenowo: 


I... powitajcie mojego co prawda, wymyślonego przyjaciela (tak, samotność i brak przyjaciół mi szkodzi). Ma na imię Kira, ale nie ważne ile będzie mnie prosił, błagał, zmuszał mnie to i tak będę mówiła na niego Kiruś mimo to, że nienawidzi tego >3< Jest tsundere i tak jak ja jest uzależniony od Nutelli. Uwielbia śpiewać, ale gdy już ma zacząć to wygania mnie z pokoju >o< Oraz umie grać na pianinie, ale nigdy dla mnie nie zagrał. Potrafi zajebiście pocieszyć a jego koledzy to Zbysiek i Rysiek zwani Zei i Ryou (to są przyjaciele mojej koleżanki <3)
A oto ii... Kiruuś! <33


A dzięki tej sytuacji rozwinęła się rozmowa z kategorii ''mówi się gunwo czy gówno?'' XD A ten cosiek z boku to ja c: Mniej więcej XD 
Tak, rozmawiam z nim, i to na głos. Na prawdę mi odwala >w< 
I nadal bawię się w komiksowanie. Aa... i zauważyłam, że tylko jedna osoba zagłosowała w moich ankietach, i już się domyślam jaka >3< 
Taag... czy 1 głos na tak i 0 na nie mówi, że powinnam jednak zrobić swoją pseudo mangę i zrobić tego bloga? Może. Ponieważ jest BARDZO mało głosów, pomyślę nad tym ;-; 

To na tyle. Sayoo~!


4 komentarze:

  1. Ja też tak mam z obietnicami... ^^;
    Ooooooo! Kiruś ma białe włosy, jak słodko~! <3 (Tak samo jak mój Edzio! =^q^=)
    Zmyśleni przyjaciele jak dla mnie są lepsi od prawdziwych. Oczywiście w moim przypadku mój zmyślony przyjaciel (po sześciu latach mogę stwierdzić że już od pięciu jesteśmy małżeństwem X""D) nie pozwolił mi w życiu popaść w depresje i dzięki niemu jestem optymistką. Za to oczywiście Edziowi kochanemu dziękuję.
    Uch! Ja chyba też się domyślam kto głosował!...X"D ...I mam nadzieje, że przynajmniej komiks będzie...kiedyś <=D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te obietnice ;^;
      Taag, białe włoski są takie kawaii <33
      No właśnie~ ;-; Prawdziwi są fałszywi a ci zmyśleni nigdy cię nie opuszczą <3 Ja tam nie sądzę że jakoś tak się bardzo zwiążemy z Kirusiem bo chcę z niego zrobić yaoi XD
      Ja dzięki mojemu coraz częściej nie płaczę z byle powodu (to się zdażało bardzo często) i wgl częściej wesoła jestem. :3
      Będzie, będzie, może, ale NIE MOGĘ OBIECYWAĆ kiedy XD

      Usuń
    2. Jestem fanką białowłosych panów! =^q^=
      Dokładnie tak!
      Kiruś będzie miał kochanka?! A może już ma?!...Już jestem jego FANKĄ!!! <3 =^q^=
      Wymyśleni przyjaciele mają bardzo dobry wpływ na człowieka i pobudzają wyobraźnie! =*v*=
      YAY! Ja jestem BARDZO cierpliwą osobą! Potrafię czekać i pół roku na listy od znajomych XD to i teraz na komiks mogę poczekać ;P

      Usuń
    3. Ja tysz, pjona *q*
      Tag, będzie, bo na razie nie chce mi się wymyślać~ XD CIESZEM SIE <3
      Taag, i to bardzo ^w^ Jeszcze trochę a bym wpadła w depresje D:
      Mam nadzieję~ XD

      Usuń