niedziela, 20 października 2013

Ihułede ihułede~!

Ohayo! O dziwo dodaję post po jednym dniu odkąd dodałam ostatni, yay ^w^ Mam dla was ''etapowy'' rysuneczek i jeden na facebook'owy konkursik .w.

1. Szkic:


2. Połowa pokolorowana D: :


3. Efekt końcowy:


A teraz dam wam bardzo ważną lekcję (własne przekonanie): NIGDY nie kolorujcie zwykłymi pisakami szkolnymi, bo wyjdzie taki efekt jak powyżej (znośny ale dziwnie brzydki)~! ;o; 

I praca na konkursik: 


Obym zajęła chociaż 3 miejsce D: 

A co do mojego stanu, po smutasie, już troszeńkę smutno, ale jak widzę arty i AMV z tego No.6 to po prostu płakać mi się chce~ ;-; Mimo to postaram się często wstawiać posty i rysować fanarty z tego anime <3 

I bardzo chciałabym podziękować Milenie Izdebskiej za to, że komentuje regularnie moje posty, to rzecz która mnie na prawdę motywuje .w. I oczywiście też chcę podziękować za wyświetlenia, jest ich już prawie 2000 ^w^ Ale baldzio chciałabym żeby ktoś zaczął obserwować tego skromnego bloga. ;w; I mam nadzieję że ktoś w ogóle zacznie D: 

To na tyle. Sayoo~! .w.




5 komentarzy:

  1. Ten rysunek "etapowy" był w całości kolorowany mazakami? Bardzo podoba mi się to jak pokolorowałaś jej włosy. Dają taki ładny i ciekawy efekt. A co do tego kolorowania mazakami to, tak zgadzam się z Tobą! Nie wolno kolorować rysunku byle jakimi mazakami, bo wtedy można zepsuć cały rysunek (wiem to bardzo dobrze na własnym przykładzie http://ladymilka.deviantart.com/art/YUKI-356728964 )
    Rysunek na konkurs jest bardzo uroczy~! ^u^ Życzę Ci powodzenia!!!!!! <3

    KYA! Ależ nie musisz mi dziękować! To dla mnie sama przyjemność zaglądać i komentować Twojego bloga! =^3^= Sama wiem jak to jest, bo też mam bloga którego nikt nie komentuje X"D LOL! Nawet nie wiem czy w ogóle tam ktoś zagląda hehehehe! X""""D
    Ja chyba dodałam do obserwowanych...(?) ^^;

    OdpowiedzUsuń
  2. Tag, znaczy się prawie, tylko skóra jest pokolorowana kredką >.< A arigato :3 Ale włosy i tak były strasznie na odwal zrobione >o<
    Nomś! Taag, nigdy więcej XD NIGDY. .-.
    A dziękuję, ale i tak nie wzięłam udziału w konkursie bo po zrobieniu zdjęcia i wstawienia na bloga nie mogłam już go wysłać, a potem nie miałam dostępu do laptopa, co spowodowało że wyszłam z terminu XD

    Muszę, muszę ^^ Dopóki nie zaczęłaś komentować mojego bloga i nie weszłaś na niego pierwszy raz (nie wiem w ogóle jak to się stało XD) to było strasznu pusto i wgl więc jestem wdzięczna >o<
    Hehe, mogłaś nie pisać, że masz bloga, i pokazywać swojego devianta, teraz będę cię napastować XD *le morderczy face*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też myślałam, że skóra jest kolorowana kredką. ^^
      Ach~! Byłam przekonana, że rysunek na konkurs już dałaś a tu tylko pokazujesz. ^^; No ale no cóż tak bywa... XD

      Hehehehe! Szukałam kogoś kto ma bloga o swoich rysunkach i znalazłam tak oto na Ciebie natrafiłam =*u*=
      Heh nie ma się czym chwalić ^^;

      Usuń
    2. Tag, bo mój beżowy czy tam skórowy czy jak tam nazwać flamaster wygląda raczej na różowy XD
      Tag, tag, ach te facebooki ;-;

      Yay, ale fajno ^w^
      Ma się czym chwalić .0. Prześlicznie rysujesz XD ;w;

      Usuń
  3. Mój bardziej pomarańczowe ^^

    Jejcia! Dziękuję ślicznie! =*u*=

    OdpowiedzUsuń