sobota, 19 października 2013

Mam doła po najcudowniejszym jakie widziałam anime! D:

Ohayo! Tag, przepraszam za tą nieobecność itd... ale po bo tu wyjaśniać czemu? Przecież jest szkoła.


Chcę wam powiedzieć, że obejrzałam anime No.6 i... po prostu nie mogłam przestać płakać od przedostatniego odcinka do 23 w nocy D: Tag bardzo smutek... Pokochałam to anime i gorąco je polecam wszystkim którzy jeszcze go nie oglądali <3 
A tu mój pierwszy rysunek z tego cudownego anime (nie wyszedł): 



Później pocieniuję bo nadal mam doła po tym anime. A tu daję wam bazgroły ze szkoły:

1. Masakrycznie niedokładny i brzydki bazgroł:


Ach, ta jakość. Obiecuję że zacznę myć obiektyw w telefonie bardzo dokładnie (bo skanera nadal nie mam D:) i żeby była lekko lepsza jakość jak w rysunku z No.6. 


2. A tu z kategorii ''kreskówkoowoo''  c: Pokolorowane flamastrami D:

Mam nadzieję, że rysunki się podobają i że dojdę do siebie w najbliższym czasie =;-;=
Sayoo~! :3 





5 komentarzy:

  1. AJ~! Ja w wakacje zaczęłam oglądać to anime ale jakoś nie obejrzałam do końca. X"D
    Jak na pierwszy rysunek z NO.6 to jest bardzo uroczy~!
    A ostatni rysunek...JUŻ GO LUBIĘ! Jest w stylu Adventure Time! :D Więcej takich rysunków!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To je koniecznie dokończ!~ (tym bardziej jeśli lubisz shounen-ai i yaoi, bo ja kocham i to jest jeden z licznych powodów dla którego pokochałam to anime XD)
      Arigato, ale ja i tak nadal sądzę że taki uroczy nie jest XD No spójrz na te kościste dłonie D:
      Tag, właśnie całkiem często takie rysuję, ale jakoś się gubią w reszcie XD (mangowych jest o wieele więcej) :3 Ale skoro tak to postaram się zacząć takie częściej wstawiać~~ ;w;

      Usuń
    2. Oj tak lubię shounen ai, yaoi i wszelkiej maści BL...więc chyba będzie trzeba to anime skończyć. ;P
      Dłonie to pierwsza rzec która mi się rzuciła w oczy na tym rysunku. XD Może są troszkę krzywe i kościste ale nie są też takie złe! Trzeba troszkę poćwiczyć rysowanie dłoni i będzie wszystko dobrze ;3
      TAK TAAAAAAK!!! WSTAWIAJ WIĘCEJ~!!!!!!! 8D

      Usuń
    3. To pjona :3 No trza, trza :3
      No bo to tak się wyróżnia i wgl... XD No ogólnie to ja całkiem dopsz (z naciskiem na całkiem) rysuję dłonie :3
      Heheszky, postaram siem c:

      Usuń
    4. Ja jakoś zawsze w rysunkach patrzę na ręce postaci (nawet oglądają kreskówki albo anime) w ogóle lubię rysować dłonie. XD
      =*3*=

      Usuń