sobota, 12 października 2013

Tydzień minął, a cu!

O~ha~yoo~! Tak, wiem, miałam być w weekend lub po, ale noo... tym razem nie przez naukę, bo w poniedziałek nie było mnie w szkole (dziewczyny już chyba wiedzą z jakiego powodu? ;D) Ale narysowałam pewną pracę w Paint Tool SAI. Tag, powracamy do tego przeklętego programu. Cieszycie się? Bo ja nie D: XD
Dobra, dajem tą pracę (etapy :3) 

                                                              1.



                                                               2.





3.



4.



5.



I taki oto, gówniany pełny ciężkiej pracy efekt końcowy.



Ja baardzo się zawiodłam, tyle ciężkiej pracy a wyszło... to ;-;
Nie wiem co wy o tym sądzicie... 
Sayo .-.









5 komentarzy:

  1. Robiłaś lineart na komputerze czy ręcznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W komputerze XD Wjesz, tableta niestety jeszcze nie posiadam ;-;

      Usuń
    2. Rozumiem...Myślałam że ręcznie robiłaś i zeskanowałaś. Zmyliły mnie te białe ślady na linearcie po pokolorowaniu.

      Widzę też że używasz warstw...może następnym razem spróbuj bez używania ruszczki =^v^=

      Usuń
    3. Ta, już próbowałam bez różdżki, ale po prostu nie mam do tego cierpliwości XD Z kategorii ''ach ta ja'' >////<

      Usuń
    4. Ach! Tak też czasem bywa ;3

      Usuń